Tirzaa.reismee.nl

Orkaan Sandy

Hallo lieve mensen,

Even een kort berichtje uit de Verinigde Staten.
ALLES GAAT GOED MET ME =)... voor de mensen die zich zorgen maakte!
Zoals jullie allemaal weten wordt de oostkust van Amerika Sandy de orkaan. Niet alleen in NewYork en NewJersey hebben ze er last van, maar ook hier in Maine kunnen we Sandy voelen.

Toen ik vanochtend wakker werd om naar school te gaan, merkte ik al gauw dat er geen stroom was. Éen van de stroomkabels was beschadigd aan het einde van de straat. Helaas kregen we geen telefoontje dat school was gecancelled. Nou, douchen, tanden poetsen etc. gaat niet gemakkelijk in een badkamer met 2 kaarsen. Maar ik heb het in ieder geval overleefd. Eenmaal op school leek het op te klaren buiten.
Dit was totdat er rond half 1 in de middag stevige onweersbuien kwamen met hoosbuien waar je u tegen zegt. Lampen in de school begonnen te flikkeren, maar natuurlijk werden we niet eerder dismissed.
Het regent hier echt super hard nu. De pond in onze driveway is inmiddels flink aan het overlopen.Niet alleen regen, maar ook stevige windstoten hebben we hier. Windstoten van 60 mph. Bomen hier om me heen zijn lekker heen en weer aan het waaien...hopende dat ze niet omvallen.

Op het nieuws hebben ze gezegt dat we het hier in Maine vooral vandaag en morgen ochtend zullen meemaken. Maar in ieder geval is het niet zo erg zoals in NewYork!!!

xoxo

Renske

Heftuggggggggggg.
Hoef je de regen van Nederland iig niet te missen tirss
ghehe

Wong A Loi

Spannend mang!

Paps

Goed te horen dat alles OK is. Ja de beelden die wij hier zagen uit New York waren niet mis. "Is it easy to be an exchange student"? With hurricane Sandy makes it a greater experience. Take care!!!!!

Kim

Klinkt er spannend allemaal! Nou heb je die ervaring ook weer effe kunnen meepikken! ;) xxx