Tirzaa.reismee.nl

Homecoming

Hallo lieve mensen,

Eindelijk weer een verhaaltje vanuit the States.
Afgelopen week was het homecoming week op onze school. Het is erg lastig om uit te leggen wat het precies inhoud, je moet het gewoon zelf meemaken.
Het heeft in ieder geval veel te maken met de sports teams en geld inzamelen voor een goed doel. (Something with the army..)

Maandag t/m donderdag ochtend, in homeroom, had je de kans op posters te maken.
Op de meeste staat het team, de namen en GO WARRIORS. Erg leuk om te zien hoe creatief men hier mee om gaat.
Donderdag middag zijn wij, het meisjes voetbalteam, het veld op gegaan om een auto op te pimpen...met andere woorden we mochten het helemaal onderspuiten en de raarste dingen erop schrijven. Natuurlijk kon ik het niet laten om op de bumper ''Dutch'' te schrijven. Anyways, de auto komt van een dump, dus was vrij weinig waard. Elk teamlit moest kaartjes verkopen waarop men een tijd neerzet. Het ging erom hoe lang de motor het zou doen. Degene die er het dichts bij zat zou een prijs winnen.

Op vrijdag moesten alle sport teams zichzelf presenteren. Wij hebben ervoor gekozen om dit te doen op het nummer Waving Flag. We hadden een dansje ingestudeerd, en later zijn we op het idee gekomen om dit in het donker uit te voeren. Ons lichaam zat vol met glowsticks, dus je zag alleen maar lichtjes bewegen. Het zag er echt cool uit.

Op zaterdag zou dan eindelijk onze homecoming wedstrijd zijn tegen MCI. Helaas kwam de regen met bakken uit de hemel...onze wedstrijd van gecanceled.
Gisteren, maandag, konden we dan eindelijk spelen. Veel toeschouwers kwamen opdagen...het was echt een super sfeer. We hebben de wedstrijd met 1-0 gewonnen...maar o mijn god wat speelde we slecht. Één van onze slechtste wedstrijden dit seizoen. Maar we hebben in ieder geval gewonnen, en dat is het belangrijkste. Na de wedstrijd was het tijd voor de auto...Mensen die tijden hadden ingevult zoals 3 uur 20 minuten en 4 seconde baalde erg. De motor deed het namelijk voor precies 27 seconde. Niemand zat er dichtbij..we weten dus ook niet of er een echte winnaar uit is gekomen.

Verder gaat alles prima hier in Amerika. Ik merk gelukkig nog niks van heimee. Ik wordt alleen wel een beetje gek van mijn contactpersoon hier in Maine. Ze is echt een stalkertje. Constant wilt ze weten hoe ik me voel etc.
Ik heb nog steeds de grootste lol met de meiden, dus alles zit primaaa!

Nou dat was wel weer genoeg geklets van mij!
xxxxxxx

Reacties

Reacties

Paps

Alweer een leuk verhaal. Inderdaad je moet het zelf meemaken om het goed te kunnen begrijpen. Heel veel plezier. Bossies en brassa's.

Wong A Loi

Leeeeeuheeeeeeuuukkk!!!! Ik ga je foto's opzoeken ;-)
Jij hinderlijke Amerikaan!

Juud

Super leukk!! Straks vind je het ozoo leuk dat je niet terug wilt :o! Ik hoop dat de rest van het jaar zo leuk word als nu!!!

Anne/Linde

Op de foto´s ziet het er ook allemaal super leuk uit! Fijn dat je nog geen heimwee hebt dat zou jammer zijn. Gewoon lekker genieten van de tijd die je daar hebt. live your dream girl!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!