Tirzaa.reismee.nl

Meet the family

Hallo lieve mensen!

Gistermiddag heb ik dan eindelijk mijn familie ontmoet. Op de airport stonden ze met een heel lief bordje: Welcome Home Tirza! Het was echt heel lief. Ik had verwacht dat het een beetje awkward zou zijn, maar dit was het totaal niet. Ik kreeg meteen hugs van iedereen. Het was echt fijn, ik dacht meteen, bij deze mensen kan ik wel een jaar blijven :).

Wij zijn niet meteen naar huis gegaan. We zijn eerst ergens iets gaan eten, en vervolgens zijn we naar voetbalwedstijden gaan kijken. Dit was echt heel gaaf, een voetbalveld op een American Football field. Het was gewoon super cool. Ik heb daar ook gelijk een paar vrienden ontmoet van de familie. Vervolgens zijn er langs de wallmart gegaan om het een en andere te kopen. Rond het avondeten zijn we dan eindelijk naar het huis gegaan. Nou, het is echt prachtig. Ik ben niet echt een landschap mens, maar dit is echt geweldig.
Ik heb ook gelijk kennis gemaakt met Leo, the puppy. O my god, he is sooo cute!!!!!

Ik heb meteen geholpen met avondeten. Mijn host mom zou taco's maken, dus heb meteen geholpen met dingetjes snijden enzo. Na het avondeten heb ik mijn typisch Nederlandse cadeautjes gegeven. Ze vonden het echt geweldig. Ze zijn helemaal gek van stroopwafels, en die kookboek die ik had gegeven is ook erg in de smaak gevallen. Gelukkig maar! En opnieuw waren daar de hugs om me te bedanken.

OHJA! Ik ben echt super excited over 2 dingen:

1. I AM A SENIOR! DAT BETEKENT PROM & GRADUATION! (en een jurk....)

2. IK KOM MISSCHIEN IN HET MEISJES VOETBALTEAM.

Vandaag ga ik denk ik opnieuw naar wallmart en daar kijken voor een telefoon, en later in de middag krijgen we bezoek. Heb nog geen idee van wie! hahaha

Toedeloe!

p.s. Volgende week ga ik naar een concert van Keith Urban, nooit van gehoord...maar ik weet alleen dat het de man van Nicole Kidman is. Dus ik vind het PRIMA!

Reacties

Reacties

Faris

Heb je je vingers heel gelaten met het snijden? Anders ga je weer de vloer bestuderen! Echt leuk man! Veel plezier! Xxx

Maike Peters - Travel Active

He Thirza, blij dat je goed bent aangekomen. Maakte me wel een beetje zorgen over de korte overstaptijd. You go girl. Super gedaan. Bedankt voor de leuke dagen in New York en geniet van je tijd in Amerika. Ben benieuwd naar je volgende verhalen.

André Klunder

Nou, dat gaat lekker voorspoedig zo. Twee weken geleden hadden we het nog over dat je dit jaar waarschijnlijk wel het gevoel zou krijgen dat je wellicht geen zin had om terug te gaan naar Nederland. Als ik dit zo lees, heb je dit gevoel nu al te pakken. Hahaha!! Leuk om te lezen dat je het nu al naar je zin hebt.

anne-linde

hee tirs,
ik ga mn verhaal nu voor de 2e keer schrijven wat mn internet viel uiteraaaaard weer uit toen ik het probeerde te verzenden. Dusss nu poging nummer 2:

hee tirs,
wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! En wat is dat hondje schattig zeg, al moet ik zeggen dat hij niet liever kan zijn dan mijn roosje hihi. Ik wou net de grap maken snij je vinger dr niet af maar helaas iemand was mij voor.. Echt super leuk dat je senior bent, en prom komt ook goed! Ik hoop dat we snel een keer kunnen skype al moet ik nog ontdekken hoe dat werkt, heb het nog nooit van mn leven gedaan dus dat gaat wat worden. Ik zag de foto"s van je huis, dat was wel even heel anders dan delft! hebben jullie wel een super in de markt enz, of is dat heel erg ver rijden? Hoe heet de school eigenlijk waar je heen gaat? dan kan ik hem namelijk even heerlijk google. Dat met je vlugt en inchecken ik zie het al helemaal gebeuren, dit zou mij ook overkomen al zou i uiteraard de weg kwijt zijn en mn vliegtuig zien vertrekken haha. Wanneer ga je voor het eerst naar school? zit je ook op dezelfde school als het meisje waar je mee samen woont? heeeeeeel veel plezier nog geniet er van en post maar lekker veel foto"s want dat vind ik erg leuk.

xxxxxx Anne-linde

Tirza

@Annelinde Ik mag vrij weinig zeggen in het openbaar over alles hier. Dus ik zal als ik meer tijd heb je een mailtje sturen met het één en ander zodat je een beetje een idee heb van waar in zit :)

@Faris Nope, ik ga mezelf niet meer snijden. Dat was alleen maar om te kijken of je nog wel EHBO kon uitvoeren :)

Marit

Heeeeeei Tirzie!
Ik kan alleen maar zeggen; WAUW! Echt het ziet er geweldig uit! En dat jij nog is over een hond zou zeggen dat hij cute is hahaha! Ik heb heel hard gelachen om al je leuke verhalen dus blijf maar lekker posten ik vind het hartstikke leuk om te lezen! Ik stuur je binnekort wel een mail met nog een leuk verhaaltje! En de foto's echt het ziet er geweldig uit! Nog heel veel plezier, geniet er van en een hele dikke kus van mij! xxxxxxx :)

Annelinde

Oh dat vind ik erg leuk! Ik heb op dit moment haast geen internet we zijn nu aan t overstappen als ik dat weer heb ga ik Skype maken en gaan we wel ff Skype !
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!