Tirzaa.reismee.nl

Laatste dag NewYork & Vliegreis

Hallo allemaal!
Ik ben gisterochtend vroeg om 5.15 uur gewekt door de vrouw achter de balie vanhet Hilton. Vanuit het hotel benik met de shuttle bus naar de airport gegaan, waar vervolgens met die maaikesamen zou inchecken. Dat lukte wel voor de 1e vlucht naar Washington, maarhelaas niet voor Bangor omdat dat met een andere vliegtuigmaatschappij is.
Ik baalde toen wel even. Ik baalde het driebubbele van wat ik al baalde toen
ik de tijd zag die ik tussen de twee vluchten had. Nou echt om te janken!

In precies een uur en een kwartier moest ik snel het vliegtuig uit.
Vervolgens mijn koffer van de band halen... En 3x raden hoeveel koffers
achter die van mij zaten.. Idd 2 koffers nog. Met andere woorden mijn koffer
kwam als laatste aanwaaien.
Nou eenmaal mijn koffer gehaald ging ik als speedy Gonzales naar de incheck
balie van us airways. Duurde ook nog eens 3 jaar voordat ik door had hoe dat
apparaat werkte. Toen moest ik ook nog 25 dollar betalen voor me koffer,
want dat is us airways. Heeft niks te maken met overvracht ofzo. Dus echt
belachelijk.
Toen snel door racen door de handbagage mensen en controle en dan ook nog
eens je gate zien te vinden. Nou ik kon nog net instappen.
Dusja ik zag het leven even niet meer zitten! Hahaha

Gister was echt een leuke dag in newyork, op het schietincident bij de
empire state na. Ik heb er trouwens vrij weinig van meegemaakt dus no
worries.
We zijn naar 911 memorial geweest en OMG WAT HEBBEN ZE DAT MOOI GEMAAKT!
Just wauw! Op de plekken waar de towers stonden hebben ze een watervallen
gemaakt, en ook echt met dezelfde omtrek als de towers. Echt huge dus.
Ook zijn we naar coney island gegaan, een plek met entertainment and the
beach. Ik ben daar voor 5 dollars naar een freakshow geweest... Nou echt
bizar. Bijvoorbeeld een man die een bowling draagt met z'n oorbellen, of
vishaken in z'n oog doet ( dat was trouwens echt walgelijk, heb me ogen
dicht gedaan ). Er was een vrouw die gewoon chilling met een slang aan het
dansen was en een vrouw die even een zwaard in dr mond deed en het doorduwt
door dr keel. Was dus pretty weird!
In de avond zijn we nog naar times square geweest. Het blijft daar gewoon
leuk en gezellig.
Ohja, ik ben ook op Liberty island geweest. Daar heeft Jonathan, die
tourguide, verteld waar het voor staat en de geschiedenis verteld. Was wel
cool om te horen.
xoxo

Reacties

Reacties

Maike - Travel Active

Hoi Thirza,
Blij om te horen dat je de overstap hebt gered. Bedankt voor je tijd in New York en geniet van je verblijf bij je gastgezin. Ben benieuwd naar al je verhalen. Groetjes, Maike

Maike - Travel Active

Oh zie dat ik al had gereageerd. Sorry 2 keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!