Tirzaa.reismee.nl

New York

Hallo lieve mensen,

Na een moeilijk afscheid op Schiphol van me lieve mama en papa was het dan eindelijk zo ver, het avontuur zou beginnen. Samen met nog 13 andere meiden stapten we het vliegtuig binnen. Gelukkig steunen we elkaar allemaal als we het even moeilijk hebben, dus dat is wel fijn.Eenmaal in het hotel aangekomen, zijn wij verdeeld op de kamers. Ik deel een kamer met Kimberly en Yael.

Vandaag zijn we dan eindelijk met z'n allen, er is namelijk ook een duitse groep, naar New York City gegaan. De eerste stop die we maakten was bij Central Park. Onze tourguide Jonathan vertelde het één en ander over het park en over bepaalde monumenten. Vervolgens gingen we met de bus verder naar 5th avenue, waar we de kans kregen om de apple store, abercrombie and ftich en the trump tower te bezoeken. Natuurlijk ben ik wel even snel op de foto gegaan met een heerlijke man :)
Na dit bezoek zijn we gaan luchen bij macy's, waar in onder andere ook het nieuwe luchtje van Lady GaGa heb geroken, en O MIJN GOD WAT RUIKT DIE LEKKER!!!! Dus dat wordt sowieso kopen in Maine...want nu kan ik niks kopen ivm mn kilo's.

Na de lunch kregen we de kans om lekker te gaan shoppen in Soho. In groepjes gingen we verder naar een aantal winkels...maar het was eigenlijk meer : kijken kijken, niet kopen.
Vervolgens zijn we met z'n allen over de Brooklyn Bridge gelopen ( paps, mams, en faris, onze namen staan er niet meer op). Eenmaal aan de ander kant van de brug aangekomen, was er een ijs kraampje waar we rustig een ijsje konden eten. Dit was ook wel even lekker, zeker omdat het rond de 31 graden was.

In de avond zijn we wat gaan eten bij Burger and Bar. Vervolgens zijn we naar Rockefeller Centar gegaan. Hier konden wij even relaxen. Daarna zijn we naar The Top Of The Rock geweest. Hiervanuit had je zicht op heel New York. Het was echt een prachtig gezicht.

Morgen hebben we weer een drukke dag. We gaan onder ander naar het Vrijheidsbeeld en Times Square, dus ik ga nu lekker slapen!

xoxo Tirza

p.s. Foto's komen snel

Reacties

Reacties

sarah

oooh tirz, wat suuperleuk om allemaal te lezen!! de afgelopen twee daagjes hadden lau, elies en ik het er de hele tijd al over; hoe zou ze het hebben nu? wat zou ze aan het doen zijn? hoelaat is het nu daar? hahaha, super dat je het zo leuk hebt! dikke knuffel xx

André Klunder

Dat klinkt goed Tirza. Leuk, om je verhaal te lezen. Kijken, kijken, niet kopen. Je doet de Nederlandse cultuur eer aan. Hahahaha!!

Shannon Wong A Loy ;-)

Tirzzzz! Geniet geniet geniet.... En veel foto's maken he, meis.

juud

Tirzz super leuk om te lezen!!! Haha moet soms echt om je lachem haha xxxx

Ranu

Hoi tirsje, leuk hoor om je verhalen zo te lezen.
kijken kijken en niet kopen, hoe zwaar was dat:)
leuk dat jullie gids zoveel verteld.
geniet nog van deze drukke dag.
dikke kus, mama

Lauratjuhhhh

lieve lieve Tirz, ik heb denet een paar gekke comments achtergelaten bij je foto's (let daar maar niet op hihi) en mis je nu al! Dat terzijde dus, ik vind het zoo superleuk om te zien hoe je het hebt daar! Ik ben benieuwd naar je échte avonturen, de avonturen in Maine! Hoe je het daar zal hebben, en hoe je het zal hebben op je school, je nieuwe huis, hoe je vrienden zullen zijn enzovoorts! Ik ben ECHT benieuwd haha!
nog heel veel plezier in NYC lief vriendinnetje! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!