Tirzaa.reismee.nl

Geplaatst!

Heeii Allemaal,

Nou vandaag heb ik dus eindelijk het verlossende telefoontje gekregen, ik ben geplaatst!!
Ayusa heeft dus gelukkig optijd nog een gestgezin en high school voor mij kunnen vinden.
De plaats en staat waar ik komend jaar te vinden ben is NewPort, Maine.
Maine is een staat die helemaal in het Noord-Oosten van Amerika ligt, tegen de grens van Canada. Ik kom daar in een gastgezin met een vader en een moeder. Zij hebben 3 kinderen, waarvan er 1 nog in huis woont, een dochter. Ik vind Natascha (16) , die dochter, al helemaal leuk want ze speelt voetbal op dr High School. Het was ook Natascha die met het idee kwam om een student uit een ander land in huis te nemen.
Verder weet ik nog vrij weinig van de school. Daar ga ik waarschijnlijk als ik in Amerika ben meer informatie van krijgen.

Ik vertrek komende woensdag, 22 augustus, naar New York. Daar blijf ik met andere Nederlandse studenten een aantal dagen om te oriënteren. En dan vlieg ik vanuit New York alleen verder naar Maine!

Ik heb er al helemaal zin in!

xo Tirza

Reacties

Reacties

mariann

ah gefeliciteerd tirzie! helemaal leuk en spannend ik houd zeker je blog bij xxxxx

Shannon

Tirzzzzz! Goed nieuws... Gefeliciteerd!!

Judithh

Tirz! Ik ben super blij voor je!! Het word vast super leukk! Xxxx

ranu

ja en vandaag was het zover . Tirza naar schiphol gebracht en afscheid genomen voor een jaar:(
ik mis mijn kleintje nu al heel erg. ik hoop dat je een geweldig jaar tegemoet gaat.
liefs, mama

André Klunder

Ik heb net je mail beantwoord maar voor de zekerheid laat ik hier ook nog een berichtje achter. Ik wens jou veel succes en plezier toe in de States. Maak er wat moois van. Ik vind het getuigen van lef en ik weet zeker dat je een ervaring op gaat doen, die je de rest van je leven nooit zal vergeten. Houd me op de hoogte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!